Dar neatėjo toks mėnuo, kuris sukliūdytų skrendu.lt komandai pakelti sparnus, pasidairyti kur nors svetur! Tad kaip ir kiekvieną mėnesį, ritualų, tradicijų ir begalinio noro keliauti vedami, vis primename sau apie naujo smeigtuko laukiantį žemėlapį… Išties, visai ne dėl smeigtuko… Dėl iššūkių, naujų potyrių ir prisiminimų! Šį kartą supratome, jog Anglijoje regėjome tik Londoną. O juk dar visa šiaurė laukia! Pigūs skrydžiai į Liverpulį nugalėjo, todėl kuprinėn krovėm šiltas kojines, pirštines ir šaliką – juk Anglijos šiaurėje oras kasdien sugeba pasikeisti šimtus kartų!

Lietui lyjant

Kaip ir tikėtasi – nusileidę John Lennon oro uoste Liverpulyje sveikinamės su lietumi. Nieko tokio, tariame sau, kantriai laukiame autobuso ir vykstame į Liverpulio centrą pasižvalgyti! Pirmasis taikinys – Tate Liverpool galerija. Išgirdome apie Matisse parodą, tad besislėpdami po skėčiu, krantine, vykstame pasidairyti. Galerijoje kiekvienas gali saugiai užrakinti savo kuprinę, tad galėsite nevaržomi atsiduoti menui ir įkvėpimui. Čia ypač nustebina kaina – jos tiesiog nėra. Įėjimas į specialias parodas yra nemokamas. Modernus ir laikinasis menas netrukus nugvelbs jūsų dėmesį…Tate-Liverpulis-pigūs-skrydžiai

Dominyko Šemeklio nuotr.

Visai šalia – The Beatles Story

Tiems, kurie užaugo, ar buvo užauginti su The Beatles, tikrai rekomenduosime apsilankyti Albert Dock. Čia rasite didžiausią pasaulyje ilgalaikę legendinės grupės parodą: instrumentai, nematytos slaptos nuotraukos, neregėti video interviu, muzika, drabužiai ir visa kita, ką mums paliko The Beatles tiesiog sujaudins. Livepulis tiesiog pulsuoja jų muzika, dvasia ir energija!Liverpulis-pigūs-skrydžiai

Futbolas!

Jei didesnių išlaidų neplanavote, futbolą stebėti galima ir bare. Taip padarėme ir mes ne blogesnę aurą spinduliuojančiame, viename populiariausių Liverpulio futbolo barų – Cross Keys. Vietoje nenustygstantys britai, entuziastingi riksmai palaikant savo miesto komandą ir šalta, sklidina alaus pinta – smagiausi stebėjimo ingredientai. Jei baro atmosferos negana, o kelionės data sutampa su ypatingomis futbolo rungtynėmis, nepraleiskite progos apsilankyti Liverpool FC stadione ir pasistemti neišdildomų emocijų.Liverpulis-pigūs-skrydžiai-ekskursija-į-stadioną

Mančesteris ir jo legendos

Kadaise buvęs smulkia pirklių gyvenviete, dabar Mančesteris žinomas kaip šiuolaikiškas, klestintis kultūros centras. Tikriausiai daugeliui miestas asocijuojasi su futbolo lengenda – garsiausiu šalies klubu Manchester United. Puikuotis tikrai yra dėl ko. Šis fenomenas į miestą sukviečia stulbinančias minias smalsuolių turistų ir poilsiautojų bei kuria ypatingos kelionės įspūdžius. Jei nesiruošiate stebėti rungtynių, būtinai apsilankykite Nacionaliniame futbolo muziejuje. Nuo pirmojo, netaisyklingų formų sviedinio iki paauksuotų siūlių ir aukščiausios klasės odos futbolo kamuolio – čia rasite visą didingą futbolo istoriją. Už įėjimą mokėti nereikia, nebent norite paaukoti tolimesnei sėkmingai muziejaus veiklai.Mančesteris-pigūs-skrydžiai-pigūs-lėktuvų-bilietai-skrendu.lt

Hario Poterio gerbėjams

Taip… Mes irgi galvojome, jog tai pats J.K.Rowling sukurtas legendinis Hogvartsas… Paskui manėme, jog tai didinga gotikinė bažnyčia. Galų gale įsitikinome, jog tai Mančesterio universiteto biblioteka-skaitykla. Čia galima atsinešti kompiuterį, knygų ir tiesiog – mokytis, rašyti, kurti. Puiki ir įkvėpianti aura garantuota. Žvakių ir senų knygų kvapas, jaukus aidas ir akį traukiantys vitražai be abejonės sužavės. Prie įėjimo į biblioteką stabtelėkite mažame knygynėlyje – galėsite įsigyti puikiausių gotikinių atvirukų ar net anatomijos plakatų.Mančesteris-pigūs-skrydžiai-pigūs-bilietai-skrendu.lt

O kaipgi be Chinatown!

Trečias pagal dydį Europoje Chinatown įsikūręs pačiame Mančesterio centre. Nusprendėme, jog vietoje cliché tapusio Fish&Chips šiandien lepinsimės kinų maistu. Tripdvisor paslaugų šį kartą neprireikė – sekėme žmonių minią iki, kaip supratome, populiariausio kinų restorano. Pastarasis dar nebuvo atsidaręs, tad teko palūkuriuoti eilėje kartu su Chinatown vietiniais. Netrukus visa eilė sugūžėjo, o vos po keletos minučių tokio paties ilgio vingiuota žmonių virtinė laukė už durų. Neblogai? Pamėginkite apsilankyti Happy Seasons restorane, tikrai nenusivilsit. Beje, ne visas meniu išverstas į anglų kalbą, tad teks improvizuoti!Mančesteris-pigūs-skrydžiai-žemos-kainos-akcijos-nuolaidosKai vienos kelionės baigiasi, prasideda kitų planavimas… Štai tokia, visai neprasta, beveik kiekvieno keliautojo auksinė taisyklė ar svajonė… Todėl… suplanavome kai ką kitam mėnesiui! Kadangi apsilankėme šiaurėje, atiduosime duoklę Anglijos pietums ir keliausime į Braitoną! Sekite naujienas, jau greit pasimatysime pajūryje, prie vandenyno!Mieli skaitytojai, jei lankėtės Liverpulyje arba Mančesteryje, būtinai pasidalinkite įspūdžiais komentaruose!